2009. március 23., hétfő

2009. március 24-én érkezik meg Halász?

A március 21-én lezajlott szavazás eredményei alapján a többség szerint (40%) március 24-én érkezik meg az első gólya. A tippelők 28%-a szerint 25-én vagy később jön el a nagy nap.

Reméljük, hogy hamarosan meglátjuk! A lényeg, hogy épségben hazaérkezzenek. :-)

A szavazás végeredménye

Gólyát még nem láttunk, de a karvaly 21-én újra megjelent a fészekben.

Este fél hét előtt csodálatos színekben pompázik Nagyhalász és a gólyafészek. Különösen a mélykék égbolt, közvetlenül sötétedés előtt. (Tavaly ilyet nem láthattunk, hiszen a kamera akkor még csak egy nagyon keskeny sávot mutatott az égből.)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Karcsi!
Halász Holnap hazajön :-)
Nagyon szépek az égbolt színei, szuper a kamerakép :-)

Nagy Károly írta...

Szia Judymami!

Nem tudom, de a többség erre szavazott. :-)

Névtelen írta...

Szia Karcsi!
Tényleg sokkal jobb és így szebb amit a kamera mutat,köszönjük!

Nagy Károly írta...

Szia Panka!

Örülök, ha így látod! :-)
Remélem a képfrissítés akadozását is hamarosan megoldjuk!

Névtelen írta...

Látjátok,valaki van a fészekben!:) alanie

Névtelen írta...

Már ketten vannak a fészekben!!!

Névtelen írta...

Sziasztok.már vártam a gólyák érkezését.énmár tavaly is kővettem az életüket.minden nap meg nézem őket.Csalika,Angyalka

Névtelen írta...

Sziasztok Gólyafigyelők!
tavaly óta nézem az oldalt,örültem Halász hazatérésének.Harmatot még nem láttam nem mindíg teljes az élőképem.Nagy Károlynak köszönet a munkájáért,további sok sikert és örömet!
üdvözlettel:J.Tünde

Nagy Károly írta...

Kedves J.Tünde!

Remélem az idén is sok érdekes pillanatban lesz része a halászi gólyáknak köszönhetően!