2014. november 26., szerda

6. és 2. a Gólyanapló! Véget ért a Goldenblog 2014.

Közel egy hónapja írtam az idei Goldenblog-ról, s időközben véget is ért az idei blogverseny.

Akkor arra buzdítottam a Gólyanapló olvasóit, hogy: "ha kedveled amit ez a blog nyújt neked, akkor kérlek támogasd szavazatoddal!"

Szavaztatok is, amit ezúton is köszönök!

KEEP CALM AND BLOG! - az idei jelmondat :-)

A szavazás november 16-ig tartott, s a szervezők 18-án (kedden) tették közzé az eredményeket. A Tech+Tud kategóriában a közönségszavazás végén a 6. helyet értük el a 65 nevezett blog között. Azt hiszem, hogy ez nem rossz eredmény, főként annak fényében, hogy így indultam neki:
"A fentiek alapján nem gondolom, hogy bármilyen előkelő helyezés elérése lehetne célom, hiszen ebben a kategóriában sok olyan blog lett nevezve, amelyek valóban a modern technológiák vagy a természettudományos eredmények bemutatásával foglalkozik. De, ha már nevezve lett, akkor ne végezzen az utolsó helyen a Gólyanapló."


Aztán pénteken (november 21.) jött a meglepetés, amire igazán nem számítottam. A Goldenblog versenyen ugyanis - a közönségszavazás mellett - minden évben vannak szakmai zsűrik is, akik az egyes kategóriákban nevezetteket rangsorolják, s megnevezik a 10 általuk legjobbnak tartott blogot. A Tech+Tud kategória zsűrije a Gólyanaplót a 2. helyre sorolta, ami igazán nagy megtiszteltetés.


A díjátadó egyébként holnap, azaz november 27-én lesz Budapesten. Meghívtak, de sajnos túl sok a dolgom, így nem veszek részt rajta. Pedig szívesen beszélgettem volna a többi helyezett bloggerrel és a szervezőkkel, egy-két kávékülönlegesség elfogyasztása közben. :-)

4 megjegyzés:

Beck Éva írta...

Kedves Karcsi.

Ez nagyon szép eredmény, gratulálok, és nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem tudsz elmenni Budapestre, mert megérdemelnéd. Csak így tovább :)

Éva

Névtelen írta...

Kedves Karcsi!

Folyamatosan néztem a sorrendekről a HVG által leközölt adatokat.
A szavazás általi Top 10-es sorrend elég szürreális.
A szakmai zsűri véleménye sokkal fontosabb. A szavazás kezdetén írtam, hogy jó lenne az első háromban lenni a végén. Ez valóra vált, melyhez gratulálok.:-)

Üdv,Erzsi

Névtelen írta...

Szivbol gratulalok, fantasztikusak a bejegyzesek - sok tudas es aprolekos munka van mogotte. Nagyon, nagyon szepen koszonom az informacio dus blog bejegyzeseket, ilusztraciokat. To abbi sok sikert kivanok, es persze szerencses utazast PIcurnak es minden golyanak. Marika

Nagy Károly írta...

Kedves Éva, Erzsi és Marika!

Köszönöm!

Üdv,
Karcsi